ﮔـﺬﺷـﺖ ﺍﻣـﺎ ﺑـﺪﺍﻥ . . .
ღکـمـــــپ عشـــــقღ

CampLove.tk

ﮔـﺬﺷـﺖ ﺍﻣـﺎ ﺑـﺪﺍﻥ . . .
 ' ﺗـﺎ ﺁﺧـﺮ ﻋـﻤـﺮ' ﺩﺭﮔـﯿـﺮ ﻣـﻦ ﺧـﻮﺍﻫـﯽ
 ﺑـﻮﺩ !
 ﻭ ﺗـﻈـﺎﻫـﺮ ﻣـﯽ ﮐـﻨـﯽ . . . ﻧـﯿـﺴـﺘـﯽ !!
 ﻣـﻘـﺎﯾـﺴـﻪ ، ﺗـﻮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘـﺎ ﺩﺭ ﺧـﻮﺍﻫـﺪ
 ﺁﻭﺭﺩ. . .
 "ﻣـﻦ "
 ﻣـﯽ ﺩﺍﻧـﻢ ﺑـﻪ ﮐـﺠـﺎﯼ ﻗـﻠـﺒـﺖ

"ﺷـﻠـﯿـﮏ ﮐـﺮﺩﻩ ﺍﻡ"


   .



66806987087317191388.gif

نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت18:34---23 شهريور 1392

آسمان را فتح کردن کار هر خفاش نیست

آسمان وسعت عشق است عقابان دانند


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:28---28 مرداد 1392
سلام خیلی ممنون امیدوارم هیچوقت غم نبینی،لطف کردی نمیدونم چرا اینطوری شده برای خودم که بالا اومد میتونی ببینیشداخل وبم

مجید جان
ساعت13:43---25 مرداد 1392
سلام وبت خوبه خوشم اومد اگه میشه منو لینک کن بعد بیا وبم از طریقه نظر دادن آدرس بزار و خبر بده لینکت کنم مرسی موفق باشی منتظرم

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت0:55---19 مرداد 1392
فرياد زدم دوستت دارم صدايم را نشنيدي!
اعتراف کردم که عاشقم ،جرم مرا باور نکردي!
گفتم بدون تو ميميرم ،لبخندي تلخ زدي!
از دلتنگي ات اشک ريختم ،چشمهاي خيسم را نديدي!
چگونه بگويم که دوستت دارم تا تو نيز در جواب بگويي که من هم همينطور!
چگونه بگويم که بي تو اين زندگي برايم عذاب است،تا تو نيز مرا درک کني!
صداي فريادم را همه شنيدند جز او که بايد ميشنيد!
اشکهايم را همه ديدند!
آشيانه اي که در قلبت ساخته ام تبديل به قفسي شده که تا آخر در اينجا گرفتارم!
گرفتار عشقي که باور ندارد مرا ،
فکر ميکند که اين عشق مثل عشقهاي ديگر اين زمانه خياليست ،حرفهاي من بيچاره دروغين است!
حالا ديگر آموخته ام که کلام دوستت دارم را بر زبان نياورم ، ديگر اشک نريزم و درون خودم بسوزم !
اگر دلتنگت شدم با تنهايي درد دل کنم و اگر مردم نگويم که از عشق تو مردم !
اما رفتنم محال است ،عشق که آمد،ديگر رفتني نيست ،جنون که آمد،عقل در زندگي حاکم نيست!
تا ابد با عشقت زندگي ميکنم تا بميرم!
گرچه شايد مرا به فراموشي بسپاري،اما عشق براي من با ارزش و فراموش نشدنی است
===========================================
اگــر مي دانـستي کــه چقـــدر دوستـــت دارم چشمــهايــم را مــي شستي
و اشـکهــايــم را بـا دســتان عــاشقــت بـه بـاد مـي دادي
اگــر مــي دانـسـتي کــه چقـــدر دوستــت دارم نگاهــت را تـا ابـد بـر مـــن مي دوخـتي
تـا مــن بـر سکـــوت نـگاه تـــو
رازهــاي يــک عشـــق زمـيني را بـا خــود بـه عـــرش خــداوند بـبـرم
اي کــاش مـي دانسـتي
اگــر مــي دانستي کــه چقـــدر دوستــت دارم هـرگــز قـلبــم را نـمي شکــستي
گــرچــه خــانـه ي شــيــطان شــايســته ي ويــراني اســـت
اگـــر مي دانستي کــه چقــدر دوستــت دارم لـحظـه اي مــرا نـمي آزردي
کــه ايــن غـريــبه ي تـنـهــا ، جـــز نـگاه معصـومـــت پنجـــره اي
و جــز عـشقــت بـهـــانـه اي بــراي زيـسـتن نــــدارد
اي کــاش مي دانستي
اگــر مي دانستي کــه چقـــدر دوستــت دارم همــه چـيـز را فـــدايم مي کـردي
هـمـه آن چـيــز ها کــه يـک عــمر بخــاطرش رنــج کشــيده ام
وســال هــا بــرايــش گــريـسته اي
اگـر مي دانستي کــه چقـــدر دوستــت دارم
هــمــه آن چـيـز هــا کــه در بندت کشــيده رهــا مي کـردي
غــرورت را قـلبــت را حــرفــت را
اگــر مي دانستي کــه چقـــدر دوستــت دارم
دوستــم مي داشتي
هـمچــون عشـــق کــه عـاشقـانــش را دوســت مي دارد
کــاش مي دانستي کــه چقــدر دوستــت دارم
و مـــرا از ايــن عــذاب رهــا مي کـردي
اي کــاش تمـــام اينــهــا را مي دانستي


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت0:55---19 مرداد 1392
فرياد زدم دوستت دارم صدايم را نشنيدي!
اعتراف کردم که عاشقم ،جرم مرا باور نکردي!
گفتم بدون تو ميميرم ،لبخندي تلخ زدي!
از دلتنگي ات اشک ريختم ،چشمهاي خيسم را نديدي!
چگونه بگويم که دوستت دارم تا تو نيز در جواب بگويي که من هم همينطور!
چگونه بگويم که بي تو اين زندگي برايم عذاب است،تا تو نيز مرا درک کني!
صداي فريادم را همه شنيدند جز او که بايد ميشنيد!
اشکهايم را همه ديدند!
آشيانه اي که در قلبت ساخته ام تبديل به قفسي شده که تا آخر در اينجا گرفتارم!
گرفتار عشقي که باور ندارد مرا ،
فکر ميکند که اين عشق مثل عشقهاي ديگر اين زمانه خياليست ،حرفهاي من بيچاره دروغين است!
حالا ديگر آموخته ام که کلام دوستت دارم را بر زبان نياورم ، ديگر اشک نريزم و درون خودم بسوزم !
اگر دلتنگت شدم با تنهايي درد دل کنم و اگر مردم نگويم که از عشق تو مردم !
اما رفتنم محال است ،عشق که آمد،ديگر رفتني نيست ،جنون که آمد،عقل در زندگي حاکم نيست!
تا ابد با عشقت زندگي ميکنم تا بميرم!
گرچه شايد مرا به فراموشي بسپاري،اما عشق براي من با ارزش و فراموش نشدنی است


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:09---11 مرداد 1392
تو اينجا نيستي !
و من تنهاي تنها
با سکوتي سخت درگيرم !
و مي دانم اگر ديگر نيايي
در غروبي سرد و غمبار و پر از ترديد
" مي ميرم "
اميد باز گشت تو
مرا زنده نگه مي دارد و
آري ....... تو مي آيي !
" تو .... اي تنها بهانه من "
و مي دانم که دوباره
شاخه هاي خشک احساسم جوانه مي زند !
و من بار ديگر لبريز از عشق با تو بودن
تمام لحظه هاي تلخ پاييزي ام .....
تمام لحظه هاي بي تو بودن را .....
و تمام خاطرات سرد و بي روح نبودنت را .....
با تمام دلتنگي هايم......
به دست باد مي سپارم !
بيا ... و با آمدنت بگير از من
اين همه دلتنگي را ...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:07---11 مرداد 1392
جدی تولدت بود
تولد گرفتی یا نه
منم کیک می خوام خووووو
تولدددددددددد تولدددددددددد تولددددت مبارک
آخی ارمان چوچولو بزرگ شد


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:04---11 مرداد 1392
جدی تولدت بود

تولد گرفتی یا نه

منم کیک می خوام خووووو

تولدددددددددد تولدددددددددد تولددددت مبارک

آخی ارمان چوچولو بزرگ شد


پاسخ:اره تولدم بود جاتم خالیییییییییییییی :)


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:00---11 مرداد 1392
عادت ندارم درد دلم را به کسی بگویم..!
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم..!
تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه دلی..!
==================
سلام خوبی؟؟؟
ممنون که لطف می کنی وبهم سر میزنی ...
اگه میبیی مثل قبلا سر نمیزنم باید منو ببخشی آخه این روزا سرم خیلی شلوغه برای همین کمتر وقت می کنم بیام نت.
به بزرگواری خودت ببخش...
موفق باشی
یا علی


رها
ساعت12:49---9 مرداد 1392
شادیهایم هدیه به تو ، اندک بودنش را خرده مگیر ، این تمام سهمم از روزگار است ....

maedeh
ساعت13:39---8 مرداد 1392
خیلی خوب بود.کی تولدت بود؟؟؟؟؟

مبارکه
پاسخ:6 مرداد مائده جان


ღشمیم عشقღ
ساعت16:42---5 مرداد 1392
داداشیییی راستی من پول ندالممم برات کادوبخرم اما تو همون کادویی ک قول دادی را بخرررررررررر خخخخخخخخ

ღشمیم عشقღ
ساعت16:41---5 مرداد 1392
سلام داداش میثمممم پیشاپیش تولدت مبارک ایشاالله صدسال زنده باشی نه صدسال کمه صدوبیست سال زنده باشی به همراه زنت بچه نوه نتیجه نبیره

ღشمیم عشقღ
ساعت23:03---3 مرداد 1392
میثم من بخاطر ی نظر اصلا نمیام تو روت میشه ی نظر بدی بری

ღشمیم عشقღ
ساعت22:44---3 مرداد 1392
عالی بود داداشیی اپمممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: 유 ♥ 웃 ، عاشقانه ، تنهایی ، ،


برچسبها: عشق , عاشفانه , زیبا , تنهایی , دلتنگی , مطالب زیبا و عاشقانه , عکس , مطالب عاشقانه , عشقولانه , عشقولانه ها , مطالب عاشقانه , مطالب زیبا , دلنوشته ها , قلب , کمپ عشق , , مطالب تنهایی , جملات غمگین , جملات احساسی عکس , ابر جملات , عشق , تک نوشته ها , عکس عشق , عکس عاشفانه , زیبا , تنهایی , عکس دلتنگی , عکس مطالب زیبا و عاشقانه , عکس , عکس مطالب عاشقانه , عکس عشقولانه , عکس عشقولانه ها , عکس مطالب عاشقانه , مطالب عکس زیبا , دلنوشته ها , قلب , عکس کمپ عشق , , عکس مطالب تنهایی , عکس جملات غمگین , عکس جملات احساسی , عکس ابر جملات , عکس عشق , عکس تک نوشته ها , ,
نوشته شده در پنج شنبه 3 مرداد 1392ساعت توسط meysam|
78756196954116453450.gif


ღکلیه حقوق این وبلاگ مطلق به کمپ عشق میباشد *ولی*کپی کنید :دی ღ

ღکد نویسی و ویرایش توسط *میثم*کمپ عشقღ